Köpgalen...
I går efter att vi varit i Torpet gick jag ut på en promenad, hamnade på stan och gick då förbi Akademibokhandeln för att se om det gick att ta sig in.  De ska stänga så de säljer ut allt i butiken med 70% rabatt.  Jag hade tur, fick komma in direkt.  Slutade med att jag hade köpt 10 böcker och 10 vykort.  Jag va så jäktad för de stängde kl 16 och detta va 15.30 så jag märkte inte ens att jag fick med mig dubletter😂 Fast det gör inte så mycket den skickar jag i väg i den bokbytarklubb jag är med i.  

(null)

Hela denna hög betalade jag strax under 500kr för, nu har jag att läsa ett tag👍🏻
Carita

Det var väldigt fint fyndat! 500 kronor för så där många böcker!
Man kan ju liksom aldrig läsa för mycket :-D

Tant A

Lätt hänt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress