Torsdagstema/ I like 117
Denna vecka är det denna bild jag I like.
Min dotter va på Halloweenfest igår. Hennes dräkt hade hon skapat av blad från gamla plastblommor. Det gäller att vara kreativ.
Min egen lilla skogsälva.
 
 
 
LarsIngvar

Du har en riktigt kreativ dotter. Var stolt.

Meta

Bra jobbat hälsa till tjejen att det var bra gjort.
ha en fin dag
Kram Meta

Beppan

Vilken tjusig älva!! En fantastisk skapelse!!!

Eva Trillian

Så kreativt! Och så bra det blev :) sagolikt t.o.m. ;)

kiki freese

Vilken fin liten älva du har. Sååå roligt att göra sina kläder för fest själv.
/kiki

Anita - Malta

Vilken duktig och kreativ dotter du har ! En skogsälva du ska vara riktigt stolt över vilket du säkert också är.

Freja

Så läckert! Kreativitet på hög nivå!

Pialotta

Oj då så häftig hon är i sin sydda dress :) Vilka öron så dajliga ... fin tjej du har :)

Della / Var Dag ett Äventyr

Fantastisk kreation. Så fin hon är.

Margareta

Underbart och trevligt att se något annat än det mörka som verkar gälla för den dagen. Det är otroligt kreativt och ett ett trevligare sådant än det jag skrev om i ett annat sammanhang tidigare under dagen.

BP

WOW! Vilken kreation! Fantastiskt bra och kreativt! Åsså var du och jag lite inne på samma sak här. Kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress