Mattips..
Har nu bestämt mig att jag ska laga en ny matträtt varje vecka.. Förut va jag väldigt varierande med middagarna men nu tycker jag att jag har samma mat varje dag.
Jag började i lördags och här är receptet..


           
Kristin - Photography

Självklart har jag det ett 90 ;)

Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :)

Emma Lannebrink

sv: Hej! Oj haha tack för att du sa till :)

Kristin - Photography

Här var vi matkreativa ;)

John

Bra ide! Ska jag/vi också försöka med. Men det får bli på helgen då det finns lite mera tid.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress