Gotland 1
Ja nu är vi då på Gotland. Har nyss varit och ätit en ljuvlig frukost där allt fanns som man vill ha. Kom till ön 23.30 ca i går kväll och vi hade inte långt till vårt hotell, bara rakt över vägen. Hamnhotellet är ett jätte fint ställe som jag nog kan rekomendera.
Båtresan över hit gick ju bra, det va fullt med ungdomar på båten som Ska hit till Visby och tävla.
Snart så har vi gemensam samling för att gå till tävlingshallen. Skriver mer i kväll.

I väntan att få gå på båten. Ganska kallt Olivia och Julia ser helt blåfrusna ut.


Ute på böljan den blå.


Här har jag tvingat ut tjejerna på däck


Avslutar med lite solnedgång.
Ina

Fina bilder!!

Jag håller mina tummar för att det går bra för tjejerna idag! <3

Var rädda om er!



Kramis

Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Gotland är underbart, vad är det för tävling?

Jo visst är det en märklig känsla att se sitt hus komma i långtradare som ett plockepinn men tur man har bra hantverkare som vet hur det ska vara. :-)



Önskar en fin start på majmånad!

Kramar

Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Vad roligt med danstävling o att samtidigt få chans att åka till Gotland, min favorit ö! :-)



Hoppas ni har en fin vecka, kram!

lovisa

Haft en bra dag?:)

jag har just nu en kanonbra tävling!

du har chans att vinna en VALFRI vara från www.brandsinfashion.com.

ex; badmode,smycken,jackor,skor,bälten,mysdressar,plånböcker,väskor och MYCKET mer! av märken som chanel, dior, ed hardy mm!



Om du vill läsa mer om tävlingen och delta, klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

sarah

vad kul med gotland :)!

Anonym

Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html Vid snabb affär säljer jag dom för 500 kronor istället..



Calvin Klein boxer till pojkvännen 3 par för 120 kr, Converse, jeansklänning BILLIGT: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-converse-skottrandiga-365-uk-4.html

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress